torsdag 21. april 2011

Vår i Stavanger ♥

Det er blitt vår å nesten sommer i Stavanger! For noen fantastiske dager å ha fri på. Nyyyyyte ♥ Termostaten har hver dag vist minst 10 grader, og oppover, og det høyeste jeg så var i går, da sto det 20 grader! Åååååh, det er så herlig! Håper alle har fått nytt dagene!


Igår var jeg og Kathrine på tur til Dalsnuten, men flott utsikt over herlige Stavanger og omegn:






Nå har jeg vært å gått morgen tur til Vaulen, flott område ved sjøen! Det er kjempedeilig å bo så nærme sjøen og en flott utsikt....


 Og så fikk jeg meg en liten venn også 


Jeg er også så heldig å ha en varm og lun terrasse, så her steiker det faktisk nå! GODT! I dag skal dagen bare nytes og bare kose meg hjemme alene! Må også få pakket litt til storby ferien min i morgen! Ha en strålende fin skjærtorsdag ♥ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar