søndag 17. april 2011

Sløvesøndag x 100!

Fytti det er lenge siden jeg har hatt en så slakk søndag! Fornuftige meg har "bare" vært på byen 3 ganger til nå i år, så det var kanskje litt av grunnen til at jeg tålte så lite i går? Ikke vet jeg, men det ble for mye!

Kvelden hjemme hos meg var koselig, kjekt med en liten jentekveld! Temaet for kvelden var Glitter & Glamour, med masse overdådig pynt i gull og sølv og glitter, og alle hadde kledd seg opp! Kjekt å pynte seg litt ekstra av og til! Men når jenter skal på byen og alle har forskjellige meninger, kan det være vanskelig å koordinere. Det endte med at noen gikk en plass, noen stakk hjem, og at jeg selv endte med å gå hjem selv etterhvert... 

Dessverre glemte jeg å ta bilder av pynten og jentene, så det får bli med bildet av tapasbordet.






I dag har ikke formen vært alt for god, så jeg har for det meste ligget på sofaen. Vi  lagte oss lavkarbo pizza til kvelds, det smakte godt selv om det var en ny smakopplevelse! Og så er det er veeeeldig deilig å tenke på at jeg har 1 hel uke fri igjen! Gleder meg ihjel til Warsawa tur i helgen, og det er meldt 20 grader. Sooooommer!

God søndag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar