mandag 11. april 2011

Monday monday....

Mandag og ny uke... Heldigvis skal jeg bare jobbe 4 dager denne uken og har fri på fredag! Og etter det er det fri helt til 26.april. DEILIG! Det er snart påske :) I går fikk jeg frisket opp med nye planter i krukkene mine på trappen og på gelenderet. Skikkelig fint og koselig ble det - vårlig!


Nå styrtregner det ute :( Jeg som var så klar for vår og sol idag, og skulle gå meg en herlig tur i den gode kveldsluften... Den gang ei! Ja ja, heldigvis har jeg en kosekatt inne idag som ligger her med meg, og det er Ungkaren på tv ikveld. Ja, jeg er hekta :) Det er sånn ca det eneste programmet jeg alltid har fått med meg, siden det begynte å gå ! Men ikke røp nå hvem som stikker avgårde med sjarmøren.... :)



God mandagskveld


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar