onsdag 6. april 2011

Reiselyst ♥

Jeg er utrolig reiselysten for tiden, og drømmer meg bort til herlige strender, blått hav og kjekke opplevelser. Tiden er snart inne for å finne ut hvor sommerferien i år skal gå, og det er vanskelig!! Det er så mange plasser jeg har lyst å reise, og det er vanskelig å velge hva som kommer øverst på listen! Mexico, Karibien, California, Italia, Malaysia...

Ah, drømme seg bort......


Heldigvis kan vi glede oss til en uke i Nice i juni sammen med hele familien min! Sør-Frankrike er jo veldig sjarmerende og fint! Og så er det så mye å gjøre. Vi håper å få komme oss litt rundt og sett litt, det er så mange koselige små landsbyer i fjellene og kjekke strandbyer. Og ikke minst Nice, kjempekjekk by! Ifjor var vi i VilleFrance da vi var på cruise, utrolig fin og koselig by ved sjøen!
Gleder meg masse masse  ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar