lørdag 16. april 2011

Happy birthday...

...to me:)

Litt sent (tross alt over midnatt), men dagen har vært travel, men bra! Har hatt fri idag, heeerlig! Var i Sandnes en tur å kikket, traff Marte for lunsj, handlet inn litt mat og gjorde klart til familieselskap. Så kom Hans Arne hjem med en stor og flott rosebukett, og en gave. "Kan eg gjetta ka det e?", skråsikker på at det var kaffemaskin. Meeen, det var en Wii Sports! Jeeej, det er jo så gøy.


Klokken halv 8 kom gjestene; Ørjan, Elin og Velle, Mor og Far, Kathrine og Aleksander (direkte fra Kristiansand), og Jan Tore og Signe. Kjempekos!

Nå har vi fått rydda alt og prøvd ut Wii'en; tennis og bowling. Og gjett hvem som vant? MEEEEG :) hihi! Kjempemorsomt!



I morgen er det klart for feiring av meg selv, og jentene kommer på Glitter & Glamour fest! Pynte oss og ta oss litt ut! Gleder meg masse, håper kvelden blir vellykket!!

Nå venter jeg bare på at kjolen min skal bli ferdig vasket så den er klar til imorgen! Håper alle har hatt en strålende fin fredag 15.april, fineste dagen i året! Nattinatt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar