fredag 1. april 2011

April!

Og det første jeg møter er regn! Skuffet! Meeeen har store forhåpninger at det endrer seg; april skal være sol og vår! Uansett, det er fredag folkens, og det betyr helg! Ah, deilig følelse! Denne uken har bare rast avgårde.

Det er bare 1 mnd igjen av tiden min i HRG, huff, skummelt! Men jeg tror at det skal gå fint og at jeg skal ha fått meg ny jobb innen mai kommer seilende. Satser på det :)

Her er et skikkelig høstbilde fra en strand på Jæren, tatt for bare en uke siden. Men der er fint her da:



I morgen skal vi i bryllup, åh, det blir koselig! Gleder meg masse! Så gjenstår det bare at antrekket, håret og sminken blir så det skal! Har styrt skikkelig de siste dagene med å finne sko, og bolero. Sliter jo med det store blåmerke på skulderen etter sist fredags uhell, og det er ikke så pent når jeg skal ha kjole uten ermer. Derfor måtte jeg til innkjøp av bolero, og fant selvfølgelig ikke en slik jeg ville ha. Men, nå får det være så det er, og håper bare det blir et fint resultat ut av det!

Vel, nå skal jeg ha en velfortjent fredagskvil før turen går til Sonja for litt fredagsbabling :)
Ha en strålende helg alle ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar