tirsdag 1. mars 2011

Verdens beste ♥

Tirsdagen har vært en fin dag... Siden treningen var unna gjort igår var det klart for bare kos ikveld! Fikk meg en liten kvil på sofaen før jeg fikk treffe verdens beste søster, Kathrine! Siden hun daglig bor og studerer i Kristiansand, er det ikke så ofte jeg får truffet henne. Derfor er det veldig godt når jeg først har sjans:) Vi var en tur på Kilden før vi gikk på kafè og drakk kaffe. Kathrine er verdens beste ♥

Jeg har sett at det er veldig in med dongeri shorts, og har veldig lyst på selv. Men det er noe i meg som ikke får meg helt til å kjøpe det. Hva synes dere om de shortsene?

Den første er H&M, den andre Gina Tricot....

Vel, nå må jeg gå å hente opp et par klesvask før jeg finner senga. Håper alle har hatt en fin tirsdag :)

Sweet dreams ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar