søndag 27. februar 2011

Deilige søndag...

Våknet imorges med utrolig skallebank.. ikke så rart når jeg la meg med minst like vondt, og selvfølgelig inntok et par vinglass for mange igår! Men for en kjekk kveld det ble! Jentevorspiel med masse jabbing, god mat og masse god drikke! Sonja er verdens beste vertinne :) Da vi var klar for byen gikk turen først til Nåløyet, og videre til 23/25. Jeg sliter med å finne en uteplass som er skikkelig bra i Stavanger, men så lenge selskapet er bra så er jo egentlig det nok :) Noen som har anbefalinger uteom de vanlige uteplassene?

Jeg sjekket ut av hotellet idag kl 12 og kjørte rett hjem og så gull løpet til Nortug! Fantastisk bra :o) stakkar lille pusekatten min har vært litt syk idag, men tror han kom seg nå etter endel timer med god søvn.
Søvn ble det også for min del, klarte sikre megt et par timer søvn før Hans Arne omsider kom seg hjem fra Sirdalen. Så var vi i selskap til søsteren hans. Veldig koselig! Nå har vi nettopp spist god hjemmelaget pizza, og jeg kjenner senga roper på meg!

Godnatt alle sammen 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar