lørdag 26. februar 2011

Lørdag, vm og fest!

Det er lørdag og det er helg! Bare herlig!! Jeg fikk ikke sove idag så sto relativt tidlig opp og kom meg ut og gjorde de ærend jeg skulle. Godt å komme seg tidlig ut også av og til! 
Jeg fant forresten en knallfin kjole på H&M. Den var utrolig fin, men aaaaltfor utringet for meg så det ble med å kikke:




Kom nettopp hjem for å se Marit Bjørgen ta gull igjen, fantastisk! Nå gleder jeg meg bare mer og mer til å reise til Oslo og VM på torsdag! Jeg sier bare; Keep up the good work!! :)

Snart skal jeg ta turen til Stavanger for så å sjekke inn på hotell! Jeg liker ikke så godt å gå hjem alene når Hans Arne ikke er hjemme, derfor tenkte jeg det var greit å ta en natt på hotell :)
Vibeke kommer i 6 tiden så skal vi ha en liten apertif før vi tar turen til bursdagsbarnet Sonja. Der blir det jente vorspiel før vi tar turen ut i Stavanger by! Spent på hva kvelden vil bringe, og gleder meg veldig


Ha en stålende lørdag alle samme, have fun :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar