mandag 21. februar 2011

Oh, what a night! ♥

Helgen min har vært travel og veldig kjekk! Fredag rett fra jobb dro jeg til frisøren, jeg ville gjøre noe nytt! Hadde bestemt meg for å klippe pannelugg, første gang siden jeg var vel 10 år. Spent på hvordan det ville bli.... Men jeg ble ganske fornøyd, tror jeg.... :)  Litt Anne Hathaway inspirert ble det!


Fredagskvelden ble tilbrakt med gode foreningsvenninner, og lille Miriam, det nye tilskuddet til foreningen på bare drøyt 1 måned gammel. Søøøta

Lørdag innebar rydding og støvsuging, bytur med lunsj med gode Sonja, og litt handling. Det var klart for singstar! Masse morro, singstar kveld med noen av jobbjentene slår aldri feil! Min favoritt er definitivt ABBA! :) God drikke, mye synging, strawberry daiquiry, latter og kjekk tur på byen. Kom meg heldigvis hjem i seng til slutt, og søndagen ble tilbrakt i sofaen, stort sett :)


Nå er det mandag og den har faktisk ikke vært så aller verst! Innekos med verdens beste, og en liten kjøretur i den nye bilen vår. Jeg likte den veldig godt, og er storfornøyd!! Nå teller jeg ned til ny helg, oh joy!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar