onsdag 23. februar 2011

Kjole til bryllup.....

Vi skal i bryllup i april, til søskenbarnet av Hans Arne. Og jeg har begynt å tenke på antrekk. Har en kjole jeg kjøpte til og brukte i bryllupet til min bror i juni ifjor. Den er blå, liker den veldig godt, men jeg har lyst å ha noe som kan matche en skjorte til Hans Arne. Det er så stiling med matching par :) Det er ikke akkurat den letteste fargen, eller hva synes dere?


Jeg har jo også en brun kjole som jeg fikk sydd i Thailand for 3 år siden. Men brunt er hvertfall vanskelig å få til noe som matcher, når han tross alt skal ha svart dress på seg. Hmmm...

Og så har jeg jo veeeeeldig lyst å kjøpe ny kjole da, og nytt tilbehør :) men allikevel ikke bruke for mye penger. Elsker å kjøpe kjoler :)

Aller helst kunne jeg tenkt meg en kjole som dette, og sitt like vakker ut..... Prinsesse Madeleine.


Nei jeg vet sannelig ikke hva jeg skal gjøre... Får gå å prøve kjolene! Så får dere ha en fortsatt finfin onsdagskveld! Nattinatt

2 kommentarer:

  1. Så koselig blogg!!!
    Hehe alltid kjekt å lesa folk sine blogger :) D e jo så inn me blogg!! Ka me matchende blått slips t Hansi? :D Hihi, d va mitt bryllupstips :P Fortsatt god torsdag! Snart helg :D Klem fra Marita

    SvarSlett
  2. så kjekt å høre! eg prøve meg hvertfall så får me se koss d går... :)
    ja tenkte og på slips, så det går jo. men eg får se ka eg finne på, mest lyst på fine nye kjole, hehe! endelig helg! klemmen :)

    SvarSlett