mandag 28. mars 2011

Mandag og hjemme syk..

Det er mandag og jeg er hjemme i sofaen... Enda ikke helt i form men regner med at det vil komme seg med en dag med til med avslapping. Helgen min har ikke bestått av så mye annet enn å sove, sitte i sofaen og å se på tv. Jeg har nå klart å se gjennom alle episodene med Home & Away, hadde sikkert over 3 uker med episoder liggende! Så nå er jeg endelig back on track igjen!

Ny uke gir nye muligheter! Med en samboer som allerede er godt i gang med årets utendørs sykkelsesong, håper jeg dette kan smitte litt over på meg. Satser på vår ute slik at det kan bli noen gåturer, og forhåpentligvis noen treningsøkter når formen kommer seg. Ellers er det jo april på fredag :):)

Slik var Earth Hour i mitt hjem på lørdag, kos med vin, sjokolade og levende lys:)


Ha en fin mandag alle, så snakkes vi igjen snart :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar