tirsdag 22. mars 2011

Another week...

Dagene flyr, ukene suser forbi og snart er vi i april dere! April forbinder jeg med vår, blomster i knupp, sol, påske, kosetid og bursdager. Og jeg hååååper det snart spretter frem noen søte små blomster rundt forbi. Kanskje på tide og friske opp i pottene mine på trappen. Jeg gleder meg til april!



I dag tror jeg at jeg har hevet siste rest av klærne mine som måtte hives. Har til og med måtte hive mange søte tskjorter med masse minner i fra Australia. *Sukk*. Men med en streng samboer er det ingen nåde! 
PS! Jeg gjemte bort tre tskjorter da :) 

Jeg har en vilter pusekatt i hus idag! Han springer rundt og bare tuller, river ned kurver og andre ting. Og han som har vært ute og sprunget i over 12 timer.... Hatt den energien :) 


Godnatt



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar