torsdag 17. mars 2011

Kristiansand ♥

Jeg har allerede tatt helg! Deilig, enda en langhelg! I morgen tidlig setter jeg meg på toget sørover til Kristiansand for å besøke min kjære søster Kathrine. Hun studerer i Kristiansand så det er ikke så ofte jeg får sett henne. Så jeg må benytte meg av sjansen mens jeg kan, siden hun til sommeren flytter til Australia for ett år. Så det blir kos, gleder meg til å treffe verdens beste :)

I kveld har jeg derfor innekveld, må pakke litt og slappe av. Har vært så slapp denne uka, så blir godt med en fredag fri!

Det skjer mye fremover gitt, travelt, men det er jo kjeeekt. Jeg gleder meg til en travel vår :)
Har dere mye kjekke planer for våren? :)

Fant denne filmen på nettavisen idag, søte hunden! Stakkars små dyrene i Japan under denne tøffe tiden:

 

Nå må jeg springe å pakke littegrann. Dere må ha en strålende fin helg, enjoy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar