lørdag 12. mars 2011

Nytt garderobeskap :)

I morges datt stangen med alle kjolene og dressene våre på i garderobeskapet vårt sammen, derfor har vi vært å kjøpt ny innredning idag! Jeeej, det blir gøy med ny garderobe:) endelig kan vi få litt orden! Så imorgen blir det full dag med å sette opp denne!

Ellers er det heeeeelg! Det føles veldig godt! Etter en travel siste helg, skal det bli herlig å slappe litt av denne helgen :) Ikveld har vi spist en ny variant av pizza, som vi synes er veldig godt.  Du lager bare vanlig deig som du pleier, har på creme fraiche først (ca en halv boks er nok), legger tomatskiver utover, så spekeskinke over (vi bruker Birkebeiner skinke), og strør ost over. Krydre gjerne med oregano. Stekes som vanlig (12 min på 250 grader). Mmmmmm :) anbefales! Glemte å ta bilde av herligheten, dessverre....

Jeg må bare få vist den flotte genseren jeg fikk av foreldrene mine til bursdagen (som er om litt over en mnd:)). Jeg falt så for genseren da jeg var i Oslo, syns den var så fiiiin. Derfor var de så snille og sa de kunne kjøpe den til meg til bursdagen da.
Og matchende lue da :)



Nå er jeg så trøtt og sitter bare her og gjesper, derfor tror jeg at jeg skal finne senga. Så er jeg god og opplagt til imorgen :) God natt alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar