søndag 30. januar 2011

O S L O :o)

Helgen min har jeg tilbrakt i Oslo med mine flotte kollegaer:) HRG hadde KICK-OFF og vi skulle ha det gøy! Flesteparten av oss reiste inn fredag kveld, for å få litt ekstra tid når vi først reiste! Da vi kom frem tok turen til Fridays og fikk litt mat i kroppen og selvfølgelig noen Strawberry Daiquiries:) mmm  mm mmmmm! Så sulte som vi var ble vi også stappende mette! Var også på Smuget en liten tur før vi fant sengen på Rica G20 Hotell.

Lørdag fikk jeg en kjapp tur på ZARA før det var klart for selve Kick off'en. Vi var på Grand Hotell på dagen med diverse foredrag og workshop. På kvelden var vi i et annet lokale hvor vi fikk god mat og drikke, og det var klart for litt fest! Utrolig kjekt å treffe kjente fra andre byråer som jeg ikke har sett på lengelenge! Vi ble overrasket med underholdning av selveste Atle fra X-faktor 2010, samt Vivian Sørmeland fra Idol for mange år siden. Veldig bra, og vi fikk trimmet dansefoten og vel så det. GØØØY! Kvelden ble avsluttet på The Dubliner, en veldig kjekk og livlig irsk bar!

http://www.playlife.no/vivian

En veldig bra og vellykket kveld og helg! :):):)

Nå er det klart for loppekassen, ufattelig trøtt etter seine kvelder! God natt og ha en fin ny uke :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar