onsdag 5. januar 2011

Hvor ble julen av?

Sitter her og tenker på julen og den koselige tiden vi nettopp har vært gjennom - men hvor ble den egentlig av? Desember i år (eller ifjor blir det jo nå... 2010!) har gått forbi uten at jeg har fått sukk for meg. Og så var julaften der, men forbi like fort som den kom. Trist... men slik er det jo!

Nytt år er hvertfall kommet, og med mange muligheter! Gleder meg ♥
Nytt år betyr nye fortsetter, og jeg har en haug av de, eller, hvertfall noen....:
  • Trene fast minst 2 ganger i uken (Piloxing♥)
  • Spise snop/chips ect kun en dag i uken, fredag eller søndag
  • Blogge mer (begynner nå relativt dårlig men skal ta meg i sammen...)
  • Gå turer i naturen 
  • Og flere som jeg ikke kommer på :) 
Imorgen er det allerede torsdag, herlig! Denne uken har jeg bare jobbet og vært hjemme og slappet av med min kjære samboer. Det har faktisk vært ganske deilig, ingenting stress.

Vel, nå må jeg ha meg litt kveldsmat før det er sengetid, igjen! Godnatt godt folk, sweet dreams

1 kommentar:

  1. Gratulerer med ny blogg, og takk for hyggelig kommentar i bloggen min :)

    Du spør hvordan jeg laget headeren på bloggen min. Det husker jeg faktisk ikke - den har vært uforandret siden jeg etablerte bloggen for to år siden...
    Jeg er ingen racer på tekniske bloggspørsmål, og må stort sett ha hjelp selv hver gang jeg skal endre noe. Da spør jeg mine gode venninner på www.hobbyboden.com - de kan ALT!
    Moseplassen er også en veldig nyttig nettside - den finner du her:
    http://moseplassen.com/2008/07/tips-til-andre-bloggere-p-blogspot/

    Lykke til videre!

    Pludrehanneklem

    SvarSlett