tirsdag 11. januar 2011

Fyll dagene med liv!

Tenk så var vi nesten halvveis i denne uken også! Dagene går og er over før en vet ord av det. Men idag leste jeg et veldig bra og interessant ordtak: Fyll dagene med liv, ikke fyll livet med dager! Det syntes jeg var godt og herlig sagt, og et veldig bra poeng! Gjør det beste ut av det og vær fornøyd med hva du gjør :)

I helgen skal vi til Røldal, tjohei, det blir bra! I den forbindelse er jeg på jakt etter vintersko.... men det er lettere sagt enn gjort. Har funnet noen fine, noen stygge, noen som absolutt ikke var gode på.. men hvilke er bra?! Forslag og meninger?

For tiden følger jeg faktisk ikke med på noen tv serie utenom min aller kjæreste Home & Away! Oh joy ♥♥♥




Ellers har jeg og min kjære begynt å se The Pacific.
En miniserie fra 2.verdenskrig. Har ikke sett så mange episoder enda, men syns det er veldig spennende! Anbefales på det sterkeste!!




Ha en fin tirsdagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar